«Απλά, Εύκολα, Γρήγορα» θέλει η Διοίκηση να στοχοποιήσει τους υπαλλήλους του ΕΦΚΑ. Όταν ο εμπαιγμός σε εργαζόμενους και ασφαλισμένους δεν έχει τέλος!
Η νέα «μόδα» της Διοίκησης του ΕΦΚΑ που θέλει να δείξει το τεράστιο ενδιαφέρον της για τον πολίτη (!) είναι το ερωτηματολόγιο που λαμβάνουν οι ασφαλισμένοι μετά την επίσκεψή τους σε κάποια μονάδα του ΕΦΚΑ.
Πρόκειται για άλλο ένα εργαλείο χειραγώγησης της κοινής γνώμης ότι για τα κακώς κείμενα των υπηρεσιών, τις πετσοκομμένες παροχές και συντάξεις, φταίνε οι υπάλληλοι του ΕΦΚΑ! Γι’ αυτό οι ερωτήσεις είναι στημένες, δίνοντας στρεβλή εικόνα στους ασφαλισμένους ότι οι υπηρεσίες του ΕΦΚΑ λειτουργούν με επαρκές προσωπικό, ότι οι εργασιακές συνθήκες είναι ιδανικές.